20 Eylül 2017 Çarşamba
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
İlaç yan etki yapınca sürekli orgazm olmaya başladı
01 Eylül 2014 Pazartesi 02:11

İlaç yan etki yapınca sürekli orgazm olmaya başladı

Necmettin Erbakan Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde Parkinson tedavisi gören 42 yaşındaki bir kadının ilaçtan sonra sürekli orgazm olduğu ortaya çıktı.

Tıpta Kalıcı Cinsel Tahrik Olma Sendromu (PSAS) olarak bilinen hastalığa yakalananlar en ufak bir titreşim, yüksek ses, kapı zili, telefon melodisi gibi durumlar sonucunda orgazm oluyor. Bazı hastaların günde 120 kez orgazm yaşadığı ve bu yüzden normal hayatlarına devam edemedikleri ortaya çıktı.

GÜNDE 5 KERE ORGAZM OLUYOR

Live Science isimli bilimsel haberlerin yayınlandığı web sitesinde yayınlanan makaleye göre ilacı 7 gün kullanan bir kadın hasta devamlı olarak uyarılmaya ve orgazm yaşamaya başladı. Her gün 3 ile 5 kere ortalama 20 saniye süren orgazm yaşayan kadın durumu doktorlara bildirdi.

İlacın yan etkisi olduğu anlaşılınca, Konya'daki fakülteden doktorlar durumu rapor ettiler. Doktorlar iki hafta süreyle ilacı bıraktırıp, tekrar başlattı ancak ismi açıklanmayan genç kadında yine devamlı olarak uyarılma ve orgazm olma sorunu yaşandı.

Araştırmacılar bunun nedenini tam olarak bulamasa da ilaçla birlikte hızla yükselen dopamin hormonunun neden olabileceğini söylediler. ABD'nin New Jersey kentinde bulunan Rutgers Üniversitesi'nden Barry Komisaruk, bazı anti-depresanlar gibi dopamini etkin hale getiren ilaçların da cinsel arzuyu artırabileceğini söyledi.

Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
ÜYE İŞLEMLERİ